25.7.10

Come back, bitte

Photobucket

Der er sket et eller andet med mig og hovedbeklædning - det pifter en hver form for outfit op og giver bare noget coolness! Til gengæld er det bare ikke alle hoveder der kan bære sådan en fin en. Jeg går derfor med en hel del DIY-projekter á la hat og prøver at finde den ultimative beklædningsdel til alle hoveder!

Apropos DIY-projekter, er jeg virkelig ked af at jeg ikke er med mit kamera i hænde. Jeg har i den seneste tid lavet en mase forskellige ting jeg gerne vise Jer! I går malede Signe og jeg blandt andet elge på en hjemmelavet vest, jeg håber vil rocke under modeugen. Exiting! Kameraet burde være tilbage i slutningen af næste uge, så jeg håber I kan holde bloggen ud indtil da - er lidt nede over at den er blevet så upersonlig, men damn det er svært når man ikke har så meget at rykke med. Jeg vender forhåbentlig stærkt tilbage!

Jeg crashede tidligere et lille loppemarked og fik fingrene i et par rigtig cool ting! Dem må I se så hurtigt det er muligt. Nu skal der spises sushi og rockes til høj musak! Nyd aftenen allesammen.

2 kommentarer:

  1. Hvilken sej fyr! Jeg elsker hatten og tørklædet.

    www.kingdomofgina.com

    SvarSlet
  2. Synes også han er noget så sprød!

    SvarSlet