27.7.10

The colors are gone

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Ann Demeulemeester er simpelthen gået all in på sort/hvid i hendes kollektion s/s 11! Jeg har altid haft det en lille smule svært med gennemgående hvide outfits, kommer lidt til at tænke på en ubehagelig sensation-udflugt, men lige her er der faktisk nogle elementer der fungerer helt fint. Især en del af jakkerne og støvlerne på billede 5. Den sorte ende er jeg til gengæld meget mere interesseret i. Snittene er ret cool og at der bliver brugt læder på så mange forskellige måder er jeg vild med! More leather, yes.

Jeg tager en tur til Malmö med Signe og Rasmus i morgen, så muligvis ingen indlæg herfra - vi burde dog være tilbage hen på aftenen, så chancen for at jeg viser resultatet af en god dag og starten på en økonomisk ruin er der nu også. Medmindre vi crasher et motel eller bliver hevet ind i en fancy svensker-fest!

Hav en god aften folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar