15.6.10

Even though

Photobucket

Tørklæde Asos (brugt som hætte) Tee American Eagle Ring Gave fra NYC Vest Oak Jeans TRS Støvler Mentor

Vejret. Pas.

Jeg har i dag faret rundt for at nå alle mulige praktiske opgaver. Heldigvis blev vejret så dejligt da jeg kom hjem, at jeg valgte at 'gå' en dejlig tur rundt i landskabet og fik efter en mindre overtalelse tilgivet sommeren og dens psykosomatiske problemer - promise or you'll die. Lige nu sidder jeg med Trentemøller i ørene og venter på Rasmus. Heldigvis kunne de hjemkomne begge holde til en sammenkomst i går, og det var ikke mindre end fantastisk. Vi fik snakket, grint og set tonsvis af lækre fotos fra rejsen. Desuden havde Rasmus og Signe været så søde at købe et par gaver med hjem til mig. Tee'en og ringen som er lidt svære at se på billedet ovenfor - super, super cool ting som jeg nok lige skal vise bedre på et senere tidspunkt. Sweet!

Jeg vender straks tilbage - hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar