8.6.10

6 days

Photobucket
Photobucket

Blazer DIY Tank Top Acne Sløjfe DIY Jeans TRS Sokker H&M Boots Mentor

Det blev ikke til noget blogging i går, aldrig har jeg nok været så uinspireret! Jeg sad ellers og skrev, men nøj det var skidt. Derfor valgte jeg at skåne Jer og vente til i dag, hvor inspirationen er steget en hel del.

Først og fremmest bliver det kun lige til en omgang modello! Jeg har i dag ikke lavet det helt vilde. Fik dog lige snakket med Rasmus og Signe som nu nyder solen i Orlando - det var fantastisk og damn det bliver godt at se dem igen! Derudover har jeg fornyet mit tøjorgie med en über-cool bowtie som jeg lige viser senere! In love.

Jeg er hurtigt tilbage!

3 kommentarer:

  1. Kan du ikke lægge nogle billeder op af dine tatoveringer, så man kan se dem mere tydeligt? :)

    SvarSlet
  2. Det kan du tro - poster lige noget i morgen! ;)

    SvarSlet
  3. Ja det vil jeg også gerne se! :)

    SvarSlet