20.3.10

Off with his head

Photobucket

Blazer DIY Jumper Vintage Bukser Mjölk Støvler Mentor

Det kan nu ses hvor god jeg er til at blogge fra min telefon. Forsøget i går resulterede i et meget tomt indlæg ser jeg nu. Jeg skrev og skrev, og synes virkelig at jeg klarede det med bravour, men nej. Jeg må sparke mig selv i røven og blive lidt mere teknisk!

Men det vi kom fra var den berygtede champagne-lørdag. Det endte desværre kun med at blive lørdag-lørdag, da den ene tredjedel af slænget havde lagt sig med en grum halsbetændelse, samt at glemsomheden var enorm hos de to andre. Unge mennesker dog. Vi har derfor udsat konceptet til i morgen - hell yes for sabbat - og regner med alt for mange glas. Og skinketasker!
Aftenen i går skulle alligevel bruges, så med en fjerde under armen gik vi i 3D-land med eventyr-Alice. Lidt for Disney-ish, men ellers et syn værd!

God søndag fra Morfar!

4 kommentarer:

  1. Er det en tatovering du har på armen der? Hvis ja, så post lige et close-up! :)

    SvarSlet
  2. Det kan du tro det er! Har blogget lidt om den før: http://wfifi.blogspot.com/2010/02/all-about-ink.html - den næste skal laves 14. april! ;)

    SvarSlet
  3. Synes virkelig, at du er sej! Både din stil og også måden du skriver på. Og så er din tattoo mega cool også !

    SvarSlet
  4. Tusind tak! Jeg er meget beæret! Håber at jeg giver lidt ud. :)

    SvarSlet