26.3.10

Fredagsforetagender

Photobucket

Jeg bliver simpelthen nødt til at flashe min middag. Når man er home alone og har lyst til gourmetmad - uden at have råd til noget som helst - må man være kreativ. Det endte op med thai-jordskoksuppe med rød karry og lime, og blev 2 michelin-stjerner bedre end forventet! Jo, 1 havde man da forventet.

Til gengæld gik det forfærdelig da jeg skulle spise årets anden is. Tænk at tabe vaflen inden man har taget første bid, og ikke engang kunne undskylde med at man er spastiker. Øv! Jeg må gå i tænkeboks finde et scenarium min sygdom kan undskylde - og dog, 'Må jeg godt komme ind på Nasa, for jeg har muskelsvind og er meget sød og syg?' er da blevet brugt. Og to timer senere blev der så grinet højt over det hvide disko-hus! 'Taber-sted!'

Det kan forresten fortælles, at jeg skal have blæk i armen igen den 14. april. Glæder mig til at vise den!

God fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar