7.3.10

Fordærv


Det sker jo hver evig eneste gang der er udsalg. Og det ved de smarte bagmænd bestemt godt. De hiver os langsomt ned i et dybt, dybt hul med en indretning bestående af tøj, sko og alt for meget sushi, og det sjove er, at lige meget hvor længe man leder blandt sure såler, tangsalat og klistrede ris, er alle pengene forsvundet. Hver og én - og det sker på sådan en dag som i dag. Således forløber det:

Der tikker en mail ind fra Behncken - 'ASOS: Spring has sprung! Celebrate with 20% off your next order!' med en lille notits 'Måske noget for dig?' - og hvad tænker jeg? 'Næh, det må da være ment to be, og jeg er også lige i forårshumør og alt muligt!'. Det ender så med at jeg køber noget mere vinter-agtigt, disse boots fra Opening Ceremony. Jeg har længe kigget efter nogen med lynlås på fronten, og de her er jo mega cool! Nu ligger jeg så i hullet og mænger mig i snask med en følelse af at jeg er blevet lokket i fordærv. Men spørgsmålet om hvem der er skyldig er større. Jeg må desværre nok bære byrden på mine skuldre, og lægge min i forvejen tomme pung langt, langt væk. Undskyld, frk. Visa.


1 kommentar:

  1. De er fede de støvler! Dem har jeg også selv kigget på :-)

    SvarSlet