7.2.10

Gaver og slaver

Jeg kom i går til at lave en mindre voldtægt på mit dankort, men trods alt en rar en af slagsen - for mit vedkommende. Et Canon EOS 450D er på vej over landevejen med den rødklædte mand på den fine cykel. Se bare her:


Sådan en lille satan er der snakke om (altså, ikke kvinden - hun var beklageligvis ikke en del af pakken). Jeg glæder mig som et lille barn til at få det mellem hænderne, og synes godt at jeg kan argumentere købet. Modeugen ligger lige for døren, og alle (ja, ALLE) designere har bedt mig om at tage billeder fra diverse catwalks. - Undskyldningen klinger da i hvert fald godt i mit lille forstoppede hovede. Yes yes.

Kan forresten også fortælle, at jeg i dag er blevet clothing-mafia-boss, og har 'ansat' en slave til at skabe mit nyeste design - naturligvis ulønnet. I får kreationen at se i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar